Sunday, August 30, 2009

Dapat Tag ~ dr Zek...


Salam pagi ahad,sebelum kita jamu mata ngan juadah berbuka puasa tuk ari ni,apakata kita jawab tag ni dulu...ooopppppsss,semlm dapur ku tutup!!kitaorang berbuke posa kat umah abang ipor ku kat dungun..mcm2 ada tp lupa nak snap!..layan aje lah ye tag kat bawah ni...Tq Zek...

1. Bekas kekasih saya adalah : ~ ha yg ni x bolih jawab,sensitif (my laling x tau ni...kang kecik ati dia)

2. Saya sedang mendengar : ~ Air ujan turun..dan dengkuran Balqis!!(yg ni malas ke sekolah ari ni...)

3. Mungkin saya patut : ~ Kurus kan badan kot!!

4. Saya suka : ~ belek muke kat cermin..(kalau lah cermin ni boleh berkata2,dia mungkin ckp...MELUAT)

5. Sahabat-sahabat baik saya : ~ Nurul dan kawan2 kat blog ni..

6. Saya tak paham : ~ Kenapa antara ipor duai ade perasaan dengki?

7. Saya kehilangan : ~ Jawapan ni sama ngan zek punye -Hilang pedoman bila tengok makanan yang sedap2

8. Ramai yang berkata : ~ Ala x pe!!dua2 besar,baru balance!!..

9. Makna nama saya : ~ Dlm bahasa arab mizan tu penimbang or dacing

10. Cinta itu adalah : ~ Cinta itu indah tp x leh idup ngan cinta gak!!kalu x kerja !!

11. Di suatu tempat, seseorang sedang : ~ Tido kot!

12. Saya akan cuba : ~ Kejutkan dia..

13. Ayat selamanya membawa maksud : ~ mengikut kamus,selamanya tu lama2 lah kot!!ntah..

14. Telefon bimbit saya : ~ Dah jadi cam telefon alya..

15. Bila saya terjaga dari tidur : ~ mandi..

16. Saya paling meluat bila : ~ Orang yg perasan yg dia lawa...

17. Pesta/Parti adalah : ~ ntah x pernoh gi ke parti

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah : ~ Hamster

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : ~ Selepas kahwin...

20. Hari ni : ~ tgh dok fikir nak masak apa tuk berbuka nanti..

21. Malam ini saya akan : ~ pi dgn lg kot...cari kasut raya tuk Alya

22. Esok pula saya akan : ~ esok kan "Merdeka Day" - boleh bangun lewat skt...

23. Saya betul-betul inginkan : ~ Anak lelaki pulok!!...

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : ~ Masih anggun lg!!angkat bakul sendirik!!

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : ~ Pusat membeli belah la..

26. Makanan Barat atau Jepun : ~ Mana2 lah asalkan halal,sedap dan my laling yg bayor!!...

27. Bilik yg terang atau gelap : ~ Terang - x suke bilik gelap (tido pun lampu menyala)

28. Ayat terakhir anda katakan pada seseorang? : ~ Bawak kete elok2..jln licin tu

29. Siapa yang anda nak Tag? : ~ Sapa2 yg takde keje,rajin nak jawab tag ni..silakan!!!..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin